Blog PakarHowTo

Berinformasi & Memotivasi
Subscribe

Petua Untuk ‘Tahan Lama’ (18SX)

March 27, 2010 By: PakarHowTo Category: Masalah Rumahtangga, Petua

Email Artikel Ini Kepada Kawan2 Email Artikel Ini Kepada Kawan2
Share

Perhatian : Petua ini adalah untuk orang yang sudah berkahwin (dengan cara yang sah) sahaja. (18SX)

Saya ada menerima beberapa petua yang agak 18sx dari kawan saya melalui email. Pada mulanya saya agak keberatan dan berasa ragu-ragu juga, patut ker saya kongsi kan petua-petua yang macam ni? Yerlah kan, benda macam ni agak sensitif sikit.

petua 18SX

Namun, memikirkan petua-petua ini bagus terutamanya kepada mereka yang bermasalah. Maka saya rasa tak ada salahnya saya berkongsi. Tujuan saya kongsikan petua ini adalah semata-mata untuk membantu mereka-mereka yang benar-benar bermasalah. Semoga ada manfaatnya petua-petua ini, sikit sebanyak.

Namun, saya ingatkan di sini, kepada mereka yang masih belum bernikah, jangan gunakan petua-petua ini untuk tujuan yang tidak baik. Saya tidak bertanggungjawab atas penyalahgunaan petua-petua ini. Harap maklum.

  • Petua 1 : Menguatkan Zakar ketika bersetubuh

Caranya amat mudah dan senang diamalkan iaitu :

  1. Sediakan segelas susu dan dicampur isi jagong 3 x sehari atau lebih (amalkan ).
  2. Sediakan segelas susu dan buah kismis ( amalkan ) 3 x sehari atau lebih.
  3. Sediakan segelas susu dan kacang hijau yg dah direbus ( amalkan ) 3 x sehari atau lebih.

Tempuh masa diamalkan adalah 3/hari setiap yg dinyatakan diatas maknanya 3 x 3 = 9 hari.  Insyaallah terbukti hasilnya kelakian anda.

  • Petua 2: Menguatkan Dan Membesarkan Zakar

Semasa zakar masih lembik, pegang dan tarik kepala zakar ke bawah antara kedua belah kaki -tarik ke sebelah kiri dan tahan selama lebih kurang 5 minit iaitu sebanyak 3 kali sehari ( apabila mandi pagi, tengahari dan petang ) nescaya dapat membantu membesar saiz, memanjang dan menguatkan serta mengeraskan zakar anda. Petua ini berhasil menolong kawan-kawan saya. Cubalah.

Kalau anda seorang yang selalu cepat keluar air mani ketika bersetubuh cubalah petua ini, anda akan nikmati sendiri. Petuanya bila saja rasa air mani itu keluar tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan bila ada rasa nak keluar lagi tarik lagi nafas semampu yang anda boleh,dan lakukan hingga seterusnya. Insyallah anda akan dapat menikmati persetubuhan yang lebih panjang.

  • Petua 4 : Untuk Tambah Power

Untuk menambahkan power semasa bersetubuh di mana sila amalkan petua berikut;-

  1. Kalau nak buang air besar jangan seiring dgn air kecil. Oleh itu kalau nak buang air besar maka air kecil harus ditahan dan tarik nafas,sebegitu juga sebaliknya. Yang penting jangan buang kedua2 air sekali.
  2. Amalkan dikepalkan besar ibu jari nasi dan telan semasa hendak mula makan. Sekian

Bagi wanita yg mahukan lebih ‘ummphh’ ( Tenaga ) sewaktu bertarung dgn si suami amalkan petua ini :selama 3 pagi berturut-turut, hendaklah bangun tidur sebelum si suami terjaga ( Peringatan: petua ini tidak akan mujarab sekiranya si suami sudah terjaga ), rendamkan 3 jenis daun bunga yg berasingan, (sebaiknya bunga yg berlainan warna) bersama dgn sedikit madu asli kedalam sebaldi air suam selama 30 minit . Mandi menggunakan air ini selepas itu barulah kejutkan si suami untuk mengetahui hasilnya.

Sekian, selamat mencuba. Cuma diingatkan sekali lagi, jangan gunakan petua ini pada jalan yang haram.

Share
Email Artikel Ini Kepada Kawan2 Email Artikel Ini Kepada Kawan2

50 Comments to “Petua Untuk ‘Tahan Lama’ (18SX)”


  1. Macam-macam petua ada kat sini :D

    p/s : image yang keluar semasa nak komen memang menyusahkan. huhu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @imran,
    salam..
    hehe.ia umpama perpustakaan bermaya disini :)

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 4

    [Balas Di Sini]

    1
  2. salam.
    susah nak komen….
    thankyou for this info….
    petua yg baik utk dikongsi bersama.

    .

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 2

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @salmi,
    salam ceria salmi..
    hehe. tak mengapa .itu perkara biasa..anda datang kesini pun itu sudah memadai..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 3 Thumb down 1

    [Balas Di Sini]

    2
  3. memang power…cubalah

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @drEzam, boelh sahaja..persilakan..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    3
  4. konpius nie… er..sediakan je ke susu tu? minum takleh? :p

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @mr.eims @ perfume,
    adus..nnti suri akan tanyer pakar yer,sb entri ni dia yang keluarkan..hu,huhu..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    mr.eims @ perfume Reply:

    @surihati_ku,

    :p hehe..mcm soalan merepek jer… kalu dah sediakan, takkan ler bia je smpai jd masam.. mesti r buleh minum kot.. hhu..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Akmal Hafiz Reply:

    @mr.eims @ perfume, susu ape nak disediakan?susu orang boleh? ;P

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    4
  5. petua yang baik… insyallah akan aku praktik kan.. =p

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @ery, salam..ya boleh saya persilakan.ilmu yang baik mmg elok di buat lebih2 lagi utk pasanga yag dikahwini :)
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    5
  6. @CORTEZALLIE18, aiseh.. komen iklan nampak~ uhuh

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @ery, terima kasih kerna sudi masuk ke blog ni.kunjugan anda amat suri dan pakar hargai :)
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    6
  7. salam tima ksh ats info..
    insyaAllah nk cuba la,,,

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @wa, persilakan wahai sahabat :)
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    7
  8. salam..tima ksh atas info ni..blh kalu guna 3 daun bunga raya yg blainan warna?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @wa, huhu..suri tak tahu..
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    8
  9. tahniah…anda berkongsi ilmu….ramai yang bermasalah tapi buat tak tahu , malu bertanya…info ini dah cukup baik..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 1

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @emma, tau tak per..kikiki..ni ilmu percumna punya ..hehe :)
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    9
  10. mengikut kajian barat biasanya lelaki lps klimaks akan tinggalkan pasangannya. So klu nak menjaga keharmonia rumahtangga biar isteri klimak dulu laaa. baru adil

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @drEzam, haha.suri sokong..hehehe.. dr mmg pakar..huhu :)
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Akmal Hafiz Reply:

    @surihati_ku,
    isteri bleh banyak kali klimaks…tu saya baca dalam buku permata yang hilang..saya pun tak penah lagi alami malam pertama..maklum laa, masih bujang tratangtang lagi..hehe

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    10
  11. no komen…hihi

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    surihati_ku Reply:

    @najihah, kiki :) just smile..save info
    .-= surihati_ku´s last blog ..Bahtera Nabi Nuh Alaihissalam (Part II) =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    puteri Reply:

    @surihati_ku, suri..puteri nak tanya nie.. kalau lah pancutan suami tu tak berapa.. ada kemungkinan tak sperma jadi kurang aktif…kengkawan yang lain tau x??…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    11
  12. Alhamdulilah lah ilmu ini amat berguna bagi mereka yang memerlukan.. tapi awas.. kalau dia gunakan di jalan yang salah.. tanggung akibatnyer sbb kita hidup ini bukannyer menongkat langit…
    .-= Abd Karim´s last blog ..Utama pekerja tempatan =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Akmal Hafiz Reply:

    @Abd Karim,
    tapi kalau hidup tongkat langit2 camne?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    12
  13. Alhamdulilah lah ilmu ini amat berguna bagi mereka yang memerlukan.. tapi awas.. kalau dia gunakan di jalan yang salah.. tanggung akibatnyer sbb kita hidup ini bukannyer menongkat langit…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 1

    [Balas Di Sini]

    13
  14. memang tengah cari ilmu ni..syukran..hihi

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    14
  15. first time jumpa web nie… seronok ilmu bertambah :)

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    15
  16. nak minum tiga2 jenis susu tu 3 kali sehari atau pilih satu?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    16
  17. mee kuah says:

    btl ke?kalau macam tu saya nak cuba lah.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    17
  18. Bagus betul website ni, macam2 petua dan teknik free berguna. Pakat share ilmu dan praktik ilmu. hehehehe
    .-= Info Zahir Batin´s last blog ..Sensacream Ubat Kuat Lelaki =-.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    18
  19. @Info Zahir Batin,salam..
    hehe..ilmu yang baik mmgbagis utk dikongskan bsma :)

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    screw loose Reply:

    ilmu yg sodap

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    ren Reply:

    Macam-macam petua ada…petua yang gitu-gitu pun ada. Bagus untuk yang baru masuk alam rumahtangga.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    19
  20. Macam-macam petua ada. Petua yang gitu-gitu pun ada…bagus jugaklah kan…untuk yang tidak mengetahui…atau yang baru masuk alam rumahtangga…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    20
  21. uwais al qarni says:

    waaa……………………

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    21
  22. sy nk tanye…yg susu tu nk pakai susu ape ek…cthnye susu lembu (HL @ dutch lady)atau susu dr F&N jek…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    22
  23. Petue no 5 tue ngarut sungguh..ape kene gene jike suami tau kite dah bgn?tahyul

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    23
  24. xda tips untuk menambah berat badan

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    24
  25. apa kata amalkan jamu mahkota dewa.INSYAALLAH.setengah jam paling cepat.i pun jual bole order.hehehe malu btul jd lelaki 5min dah pancut.

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    25
  26. bagi mereka yang mengalami masalah pancutan pra matang atau bagi mereka yang merasakan zakar tidak cukup besar untuk memuaskan isteri.
    sila lawati laman web..
    ijae2009.wordpress.com
    untuk hadiah pada isteri
    mary2009.wordpress.com

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    26
  27. amboi2..klu bab ni kaum laki2 lh yg no.1… tgk lh respon2 semua dr org lelaki yg byk.. nk join sekaki lh.. ilmu tuuuuuuuuu…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    27
  28. petua no.5 tu rendam 3 jenis daun bunga yg berlainan..?? daun jer ker..?? bunga nya x payah? x penah dgr lak mandi daun..klu mandi bunga tu biasa lh dengar… :-

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    28
  29. salam.. byk yg menarik dan mudah untuk dirujuk di laman ini.. byk artikal utk pengetahuan kita.. mudah2an menjadi hikmah dan pengajaran…

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    29
  30. boleh tahan..!!

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    30
  31. de Vibratore says:

    Orang jantan berkahwin ni ada 2 jenis:

    1. SUAMI: jenis ni kalo tindih bini sekejap je dalam 5 minit tapi kalo dgn skandal lain lebih 1 jam;
    2. SWAMY: yang ni jenis lama kalo tindeh tapi kurang minat sebab lebih tumpu benda lain.

    Korang tengok laa laki korang jenis mane nak-nak kalo dah umo 40 tahun lebih he he he

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    31
  32. daun da khasiat unya..huhu
    Tahukah Anda?´s last blog post ..Jom Derma RM1 Untuk Palestin

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    32


Leave a Reply

*
CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam


This page is copy protected
SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline

Switch to our mobile site

Page 1 of 11