Blog PakarHowTo

Berinformasi & Memotivasi
Subscribe

Petua menghilangkan tahi lalat

March 31, 2008 By: pakar2 Category: Petua

Email Artikel Ini Kepada Kawan2 Email Artikel Ini Kepada Kawan2
Share

Nak tahu cara mudah bagaimanana menghilangkan tahi lalat?
Begini caranya.

1. Ambil nenas dan limau purut yang telah dikisar
2. Sapukan di tempat tumbuhnya tahi lalat tersebut.
3. Lakukan 2 atau 3 kali sehari sehingga tahi lalat itu tertanggal.

Sekian.

Share
Email Artikel Ini Kepada Kawan2 Email Artikel Ini Kepada Kawan2

98 Comments to “Petua menghilangkan tahi lalat”


  1. askum wbt..
    aku nak tanya r..
    petua yang korang bagi tu, boleh ke buang tahi lalat yg ade kat puting tetek..? aku just tanya je.. samade bole ke x..
    sebub bini aku tu duk tercari2 cam ne nak buang tahi lalat tu..
    aku xkesah pon.. ahahaha
    harap reply

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 1 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    Danielle Reply:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 5

    [Balas Di Sini]

    1
  2. adakahpertua ini boleh membuang tahi lalat biasa???selepas mengamal pertua ini ada kesan luka tak???

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    ela Reply:

    @kmo,

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    2
  3. apakah hasilnya setelah melakukan penghilangan tahilalat tersebut masih terdapat jelas bekasnya?

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 2 Thumb down 2

    [Balas Di Sini]

    3
  4. mutiara suri says:

    petua nie mujarab ker?? ada sesiapa yg dh cube?? cer cite sikit ape jd? kalau ok aku pun nak cube gak. sbb laki aku suke pggl aku “jamban lalat”, dek kerana kat muke aku byk tahi lalat tumpuh mcm cendawan lps ujan…hahaha…..

    Suka Hijau / TakSuka Merah : Thumb up 0 Thumb down 0

    [Balas Di Sini]

    4


Leave a Reply

*
CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam


This page is copy protected
SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline

Switch to our mobile site

Page 1 of 11